
Detailní informace o produktu – základ úspěchu eshopu?
Položte si jednu otázku – proč lidé vlastně navštěvují váš internetový obchod? Ano, ano, slyším to a vaše odpověď je správná :-), aby nakoupili produkt, který z nějakého důvodu právě teď potřebují. Vaším úkolem, jakožto provozovatele eshopu, je umožnit jim to. Určitě se shodneme na to, že nejdůležitějším prvkem snad každého eshopu jsou detailní informace o nabízeném produktu. Ty by měly dostatečně a jasně popsat produkt, uvést všechny jeho výhody, naznačit možnosti jeho použití (pokud je to možné) a především předat informace a zkušenosti lidí, kteří si daný výrobek už koupili někdy předtím… Takto nějak začíná zajímavý článek Jak vytvořit přehledný detail produktu, který se snaží zdůraznit důležitost detailních informací o produktu pro internetový obchod.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024 -
Co je to GPSR a jak ovlivní české e‑shopy?
28. ledna 2025 -
Jak lze snadno upravovat soubory v PDF?
14. září 2023 -
E-mail je tu s námi už 50 let, půjde do penze?
30. června 2025