
Čemu věří zákazníci? Tradičním médiím nebo sociálním sítím?
Lidé tráví před monitorem s Internetem spousty a spousty hodin a prodejci se je tam snaží zastihnout a ovlivnit ve svůj prospěch. Zamysleli se ale tito prodejci někdy nad otázkou důvěry? Tedy nad tím, zda uživatelé nemají k velmi rozdílným typům internetových služeb velmi rozdílnou důvěru, která se pak přenáší i na jejich inzeráty a jiná marketingová či komerční sdělení? Agentura Vision Critical, která se zabývala důvěryhodností jednotlivých médií, zjistila, že zatímco už není velký rozdíl mezi důvěryhodností různých forem tradičního média, sociální sítě jsou na tom podstatně hůře. Další informace naleznete ve článku Důvěra zákazníků? Média vysoce vedou nad sociálními sítěmi.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
9 nejzajímavějších doménových koncovek
19. srpna 2024 -
-
Gaming na HDR monitoru: Stojí to za to?
12. srpna 2024 -
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024
Nejnovější
-
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-
-